Sunday, March 05, 2017

Kereta Sewa KL | Kedai Aksesori Handphone Murah

Haa kali ni admin nak share dengan para pembaca mengenai kedai aksesori handphone yang murah, harga tak masuk akal. Maklum la, sekarang ni kan musim ekonomi tak berapa cantik, semua orang duk fikir nak berjimat cermat dan lebih berhati hati dalam berbelanja.

Admin sendiri dah pergi ke kedai ni beberapa kali. Yang konfirm nya, setiap kali beli handphone baru je, mesti pergi ke kedai ni untuk membeli beberapa aksesori seperti screen protector dan housing.

Terbaru admin ke sana, admin membeli screen protector jenis tempered glass pnya, bukannya sekadar screen protector lapisan plastik mcm biasa tu, cuba teka harga berapa?

Haa mesti ingat harga nya puluh puluh ringgit kan. Masih lagi admin teringat, masa tahun 2014, ada kawan admin beli tempered glass untuk samsung note3, masa tu harga rm120. Perghh, tak masuk akal langsung bg admin.

Harga yang admin beli baru baru ni adalah rm5 sahaja. Siap pasang beb. Masa tu, kat kedai handphone yang admin beli, diorang nak rm20 siap pasang. Nasib baik admin tak beli masa tu.

So kalau korang nak beli apa apa sahaja aksesori handphone pada harag tak masuk akal, boleh lah berkunjung ke kedai ustaz ni di depan Uptown Damansara, PJ.

Sekarang ni owner dah buka di beberapa lokasi, lokasi lain selain Uptown adalah di PKNS shah alam. Yang lain admin tak pasti la pulak.


* Kereta Sewa PJ menawarkan perkhidmatan kereta sewa di PJ, Kelana Jaya, Puchong, Subang dan kawasan sekitar. 
Call direct line Kereta Sewa PJ 019 3105 777 atau Hotline 1300-88-4040.


No comments:

Post a Comment